min helg

Oj den här helgen har jag varit dålig på att uppdatera... Men har inte varit hemma någonting... Golvet är färdiglagt och det har blivit SÅÅÅÅ bra.. =) Nu är det bara trösklar och lite socklar kvar att få upp innan jag kan börja flytta tillbaka mina saker.. =)

Matchen i fredags är inget som behöver pratas om.. Kan iallafall säga att jag kom in på arenan 1.20.. Det tog mig, Nea och Sara 20 min innan vi uppfattade att BP hade tagit ledningen efter bara några sekunder... Hahaa*

Gårkvällen va trevlig.. Grillning hos Nea, hur mkt mat som helst och gott  va det oxå... Det va jag, Sara, Dolken, Micke, Camilla och Emma.. Skulle åkt in till stan efter det men ganska skönt att jag inte gjorde det för jag va lite seg från kvällen innan...
Becca kom lite senare och vi begav oss allihopa till MP... Helt ok..

Idag har jag varit nere vid Görvelns slott med Daniel och Linda och efter det åkte vi och kollade på Bele / Österåker.. Nu har jag precis kommit hem från en tre rätters middag hos mamma.. =)

Sitter och kolla på wipeout och sen tänkte jag bädda ner mig i soffan/sängen och kolla lite Dallas.. =)

Ska försöka lägga upp lite före och efter bilder på golvet oxå... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback