Gbg

Fattar inte varför mina mobilmess inte kommer fram.. Det har ju fungerat
förut... =(

Är iallafall hemma nu och jag har haft det kanonbra trots förlusten... =)
Sol, öl och mkt folk.. =) God mat och trevligt sällskap...
Fredag när vi kom fram blev det röksmörgås på heaven 23 sen utgång.. Upp tidigt lördag för att ta sig till puben där alla skulle samlas..Dock hade "polisen ??" bestämt att vi inte fick sitta ute ??dock verkade det väldigt konstigt då ALLA uteseveringar runtomkring fick vi sitta på....=) Tillslut fick vi plats ute bredvid dom andra grabbarna..
30 min innan matchstart gav vi oss iväg...
6 min in i matchen dog hela glada stämningen (av förklarliga själ) men sen kunde man bara inte mer än skratta för det kändes så komiskt alltihopa.. Hahaa*
Eftermatchen gick vi till Scandic och drack lite öl innan JK tåget åkte hem sen blev det Thaimat för våran del. Kvällen avslutades på heaven 23 och vi kom i säng tidigt och det va nog bra med tanke på att jag och Sara skulle köra... =)

Igår när vi kom hem var jag bjuden på födelsedagsmiddag (Sara och Neas bröder har fyllt 18) och det va verkligen jätte gott, sen satt vi  i soffan fikade, letade påskägg ovh kollade på film.. Trevligt trevligt..

Sovit som en stock i natt  har jag och efter jag duschat och klätt på mig så ska jag och Mamma till Bauhaus för att titta golv...=)

Dax för duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback