Vilken eftermiddag/kväll

Vilken eftermiddag... Blev kvar på jobbet till strax efter 18 då köttfärsen inte räckte så va tvungen att tina upp mer och tillreda.. Efter det en del fakturor jag va tvungen att få iväg.. Nu är det klart iallafall...

Kom hem och la mig i sängen ca 45 min och vilade och det va verkligen behövligt kan jag säga...
Fixade lite mat och bestämde mig sen för att sätta mig framför datorn.. Kom då på att jag inte kollat om pengarna kommit in på kontot än så ringer min bank för att kolla saldot.. Får då höra att det är draget 2500:- från mitt konto och jag får lite panik.. Vad är det för pengar som är dragna ?.. Slänger mig i bilen med Ninja och beger mig till jobbet för att komma åt internetbanken.. Medans jag väntar på att datorn ska startas upp står jag ute på gården och tar en cigg med Janne och en av killarna som är kvar.. Vad händer då ?.. Jo hund jä-eln drar efter en hare och lyssnar inte ett skit på mig.. Och fort går det.. Kul, Nu är jag av med 2500:- OCH en hund. Ninja kommer tillbaka efter ett tag och jag går in med henne och kollar mitt konto.
Allt som står är bara prel kortköp -2500:-...
Kundtjänst kan inte hjälpa mig för dom ser inte heller vad det är draget till..
Efter mycket velande fram och tillbaka om jag ska spärra kortet eller inte så får jag tag på min kusin (som jag hyrt bilen av), han ringer sitt jobb och då visar det sig att det är Hertz som dragit en deposition för hyrbilen.. Tack för det televerket, nu kan jag andas ut, pengarna är inte stulna.. Tur att man har en mor som kan låna ut pengar tills pengarna är tillbaka på mitt konto... =)

Nu har jag precis kommit tillbaka till moster efter en promenad med Ninja så nu ska jag bara hänga lite tvätt sen är det sängen som gäller.. Är helt slut.. Shit sånt här tar på krafterna...

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback