Idag bitts jag

Så sjukt irriterad idag, på allt och ingenting..Va påväg och göra en sak idag och jag fick veta att jag inte va den enda... Varför gjorde jag det inte ??.. Tror det skulle behövas.. Man kan inte ta hur mkt som helst..
Ska hem efter jobbet och bara bädda ner mig framför TVn, så på ett sätt va det faktiskt bra att Fia inte kunde idag igen..
Vet inte om jag orkar laga någon mat men man kan ju inte springa och handla ute/färdigt hela tiden heller..
Är det något bra på TV tro ??
Nä det verkar inte som det.. Visst "Paris my new BFF" skulle man ju kunna titta på men jag vet ju redan vem som vinner och hur det tillslut slutar så känns ju inte så kul faktiskt..
Kanske blir "Skyskrapan brinner" (nostalgi från nyårsafton när man va liten) eller "Baksmällan" ?? jaja jag har några timmar på mig att bestämma mig..
Nä nu ska jag fortsätta vara irriterad så passa er.. Kom inte för nära för idag bitts jag...



_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback