Inte helt 100

Blev inte riktigt som jag tänkt mig efter jobbet, hade ju tänkt åka hem och bädda ner mig men istället mötte jag upp mamma och gick och åt middag istället.. Nu är jag iallafall hemma och bara sitter här i soffan, orkar inte ens hoppa in i duschen.. Men snart så.. Hoppas jag att jag få lite enegi... Ljusen är tända  och jag har det riktigt varmt och skönt här.. Kom och tänka på det, nu går det mot mörkare tider och snart (eller kanske inte så snart) är det ljustider.. Man får gå och handla fina ljus som doftar.. ;0) Ha massor av ljus tända runt sig... På ett sätt längtar jag till den tiden men samtidigt vill jag helst att det ska vara ljust och varmt ute.. Är iallafall väldigt glad  över att jag slipper lite av snö och slask...=)

Känner mig fortfarande inte helt 100, ont lite här och där och på så sätt känns det väldigt skönt att jag ska sitta ute i skogen i helgen och ta det lugnt.. ;0) Får hoppas att jag kanske kan få med mig någon, kan man ta långa promenader med Tequila och samtidigt göra sig av med lite fett.. Hahaa*

Nä om jag kanske skulle skaffa mig lite energi och röra mig från soffan till duschen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback