Strålande humör

Då är det fredag.. =) Vaknade i morse på strålande humör.. =) Känns som att inget kan förstöra det (håll tummarna nu för att det blir så) dock blev jag lite fundersam när jag kom till bussen. Jag va den enda där.. vi brukar endå vara 6-7 pers som står och väntar.. Började direkt tänka, nu har jag sett fel på kl osv osv, men det hade jag ju inte. Antingen har dom andra sovmorgon på fredagar eller så är dom helt enkelt lediga, tänk vilken lyx.. Så vill jag oxå ha det.

Vad står på schemat idag ? Inget speciellt tror jag, bara det vanliga med fakturor och fakturering, sen kl 13.40 är det dax att besöka nappe igen. Ryggen känns mycket bättre men jag känner fortfarande av det.. Hoppas det försvinner efter idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback