Aj, ont, synd om mig

Here we go again, börjar närma sig och jag kan säga att det suger, rejält...Ångest... Men what to do lixom... Bara att acceptera...

Har sjukt ont i ryggen idag, vete f-n vad som hänt.. Jag som har mått så bra sen jag började med spikmattan, men i natt för första gången på länge vaknade jag upp vid kvart i 5 sen va jag sjukt trött när kl ringde 40 min senare och hade sjukt ont i ryggen.. Nu efter lunchen är det ännu värre... =( Så det är faktiskt liet synd om mig idag..
Inte alls sugen på att sitta på jobbet..
Det är lite halvtråkigt väder ute idag oxå så skulle vara perfekt att vara hemma, nerbäddad i soffan med tända ljus runtokring och titta TV.. Men det är bara att drömma vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback