Diskat mobilen

Jag är SÅÅÅÅ KLANTIG... Hur dum får man bli... Tappa mobilen i diskvattnet.. Jippi vad bra jag är...Not*...Försökt och torka den med hårfönen lite och nu ligger den isärplockad och ska få torka över natten... Hoppas bara att jag klarar mig med 1 klocka i morgon och att mobilen inte dör helt..

Undrar egentligen vad som hände ikväll.. Vart kom han ifrån lixom ??, inte sett karl på 4 år pratat lite då och då på nätet men va ett tag sen sist och här dyker han upp och frågar om inte jag kan komma till Las Vegas och träffa honom.. Las Vegas lixom, det är ju inte direkt så att man bara tar tåget...
Men men får se vad som händer...Något att fundera över.. Vet ju hur det va för några år sen..



_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback