Varför det heter Avokadosallad när avokado är det man får minst av ??

Då sitter jag här igen i min ensamhet i det stora toma huset.. =(, Folket borde väl börja dyka upp snart (hoppas på sällskap).. Denna kväll har endå gått ganska fort hittills.. Haft en del ärenden att göra, sen lyckades jag få  med mig Janne ( va iofs inte så svårt) upp hit för att sällskapa med middag.. En god Avokadosallad blev det.. =) Undrar bara varför det heter Avokadosallad när avokado är det man får minst av ??...Hmmm

Fick en jätte trevlig fråga idag som man inte kunde säga nej till.. =) Whiii*.. Längtar.. Va så länge sen... Men endå vill jag inte hoppas för mycket förns det är helt klart... Så nu får ni alla hålla tummarna för mig.. =)

Nä nu är det dax att sätta sig och fortsätta rulla tummarna... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback