Nu är det slut

Jaha inte kan man få ha en bra dag..
Mådde så bra i morse när jag kom till jobbet, kände mig pigg och va på bra humör, men så fort du kliver innanför dörren så sprack det..
 Inte ofta jag hör vad jag gör som är bra utan ALLTID något som är fel... Fel fel fel... Ja jag gjorde inte exakt som du sa utan vi löste det på ett annat sätt som vi tyckte kändes enklare men det passade ju inte och då får man slängt i ansiktet,
 - Men om du endå inte gör som jag säger kan väl du ta över det här och driva det som du vill...
Är det sånt man ska behöva höra ? Och det är inte första gången tro mig...

Sitter och jobbar arslet av mig för att få detta företag att gå runt med det ena och det andra men vad får jag egentligen för det ?? Jo SKIT..
Sagt det förut men säger det igen.. Jag börjar allvarligt tröttna nu.. Speciellt när situationen är som den är...

Jag sitter själv på min post på jobbet och med tanke på att det är i stort sett fullt på alla tre ställen så är det en hel del att göra... Ibland hinner jag inte riktigt med det jag ska göra...
Är jag borta får jag jobba en vecka framåt för att det ska bli enkelt för dom andra, när jag sedan kommer tillbaka får jag ta igen en vecka som jag missat.. Finns ingen backup på mig som kan hjälpa mig när jag är borta..
Har t o m hänt att jag tagit hem saker och lagt in och jobbat med det hemma för att jag inte ska hamna alldeles för långt efter. Ställer jämt upp att jobba extra när det behövs...Men varför igentligen ??
Jag får INGENTING tillbaka för det...
Sitter på jobbet även fast jag är jättesjuk.. Allt för att inte hamna för mkt efter.. Är det normalt.. NEJ det är det inte..
Nu är det slut med att ge när man inte får något tillbaka....

Kommentarer
Postat av: Sophia

BRA!!!!

Postat av: Lisa

Uss..låter inte alls roligt det där tjejen. Hoppas du kan ta dig ur skiten på nåt vis. Men du är ju stark och envis så de klarar du;)

2009-02-12 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback