Tjejer kan..

Ibland blir det inte riktigt som man planerat.. Min kära vän Fia skicka ett mess till mig och frågade om jag ville gå på bio ikväll och det lät ju trevligt.. Sen pratade vi om det och bestämmde oss för att gå på kina/mongolisk/sushi buffé istället.. Kan vara trevligt att  bara sitta och snacka skit.. =)

Har haft lite problem med skrivarna på jobbet några dagar  nu och idag kom våran datakille hit och kollade på felet.. Han klia sig i huvudet så som alla andra har gjort.. Efter några timmar så hade han fortfarande inte kunnat lösa problemet utan tog beslutet att åka tillbaka till kontoret för att rådfråga sina kollegor.. Men det funkar ju inte att det  bara går att skriva ut på 1 av 4 datorer här, så då tog lilla jag saken i egna händer och nu går det att skriva ut på 3 av 4.. =) Lite bättre.. =) Tur att det är datorn som anväds minst som fortfarande har fel..
TJEJER KAN... =) Hahaa*

Samma låt som tidigare kom för ett tag sen på radionigen och måste väl erkänna att det va liiite bättre nu än innan, men håller mig fortfarande till den akustiska.. =) Men vem vet, snart kanske jag diggar låten till Tusen...

_______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback