Landet nästa

Trevlig kväll igår men hann aldrig se bandet som va meningen att jag skulle se då dom skulle  börja spela kl 01 istället för runt 22 som va sagt från början så åkte hem efter ett tag.. Kl 01 låg jag i min säng.. =)

Sov ut ordentligt idag oxå och det va sååå skönt.. Annika kom förbi med mina Mary Kay produkter jag beställt och vi satt och snackade lite affärsideér, får se hur det blir med det.. Måste fundera lite... =)
Åkte till Jakan med mamma och åt lunch och shoppade lite, blev ett par skor, som min snälla mamma bjöd på.. =) Nu sitter jag här hemma och bara slappar, ska börja packa min väska lite då jag, Becca, Micke, Patrik och Daryl ska bege oss ut till landet ikväll när Becca slutat.. =) Ska bli sååå skönt.. Får man bara hoppas på att det är någorlunda varmt i vattnet så man kan bada, funderar även på att kanske ta en runda med båten och fiska lite.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback