Ostartbar

Jag är alltid segstartad på mornarna på jobbet... Jag har vissa rutiner jag går igenom innan jag börjar arbeta, men idag är jag totalt ostartbar...
Vet inte varför för jag har sovit hur bra som helst i natt.. Men just ni vill eller orkar jag ingenting..
Känner mig irriterad fast jag vet inte riktigt vet på vad, alla är idioter även fast dom inte gjort något... Det är ingen bra dag helt enkelt och endå har inget speciellt hänt.. Jag är bara helt enkelt helt less...
Less less less och om inte det vore nog så har mina ögon börjat rinna igen..

Jag borde börja ta tag i mina uppgifter just nu men har verkligen ingen lust/ork


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag vet hur det är att vara LESS...det e piss!!!...:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback