Njuter

Nu tror jag att det är dax att bädda ner mig i den nybäddade sängen.. =)
Bara suttit hemma och slappat sen jag kom från landet.. Bokat en tvättid har jag oxå så kl 9 i morgonbitti är det dax att starta upp första omgången med maskiner.. =)
Beroende på vädret i morgon  blir det resturangernas dag sen i morgon kväll bär det av till Kusin Annas pappa L-O för middag med mamma.. =) Trevligt..

Njuter verkligen av min semester, varför kan man inte ha så här jämt.. =) ??

En del besluts har tagit under semester oxå och det är något jag kommer att sträva efter när denna vecka är slut.. =) Vissa saker har redan tagits tag i och sköter sig själv ganska lätt.. =)

Nä nu är det sängen som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback