Ingen sovmorgon här inte

Jaha som vanligt när jag ska sova ut vaknar jag tidigt.. Idag slog jag upp mina ljusblå kl 7.. =( Låg och drog mig i sängen.. Vid kvart i 8 får jag ett mess av Fia och vi va då vakna båda två.. Messade lite fram och tillbaka..
Då  jag helst ville somna om låg jag i sängen och kollade Tv.. När klockan va runt 8.30 gav jag upp och gick upp och klädde på mig... Nu har jag precis kommit hem från en skön promenad i solen.. =) Frisk luft i hjärnan...

Igår va det Fia idag är det jag... Man blir verkligen som man umgås.. Hahaa*

Nu är det frukost som gäller sen blir det ett varmt skönt bad... Packa väskan och bege mig till mamma för att fixa det sista.. Vid halv tre-tre ungefär kommer MickeMus och Fia och hämtar upp mig sen bär det av hem till han för middag innan det är dax att bege sig ut på havet... =)
Tror det kommer att bli så sjukt kul ikväll..

Tralalalalaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback