snö?

Nähä min mobilblogg från i morse verkar vara ute på vift.. =( Men men...

Måndag och jag är faktiskt otroligt pigg.. =) Men hade inte haft något emot att ligga kvar under duntäcket när jag tittade ut.. WTF... Visst att jag gillar snö, men nu tycler jag faktiskt att det räcker...
hade det inte varit för att jag va på kryssning i helgen och att dom renoverar balkongen hade jag nog tänkt till en gång extra i morse.. Hahaa*

Ikväll blir det bara hem, plocka lite, tvätta lite, funderar på om jag kanske ska ner i tvättstuga och kolla om det finns tid så jag kan tvätta lite sängkläder..
Vet inte vad veckan har att erbjuda, däremot är helgen fullbokad.. treeevligt... =)

Funderar på vad jag ska äta till middag och jag tror jag vet vad jag ska göra... Gott gotti gott gott... ;0)

Nä dax att fortsätta jobba lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback