Sovit för mkt ?

Låg nerbäddad i sängen vid åtta igår, somnade väl strax efter kl nio och har sovit hela natten.. Tror att jag kanske sovit liiite för mkt för jag känner mig ganska bombad idag men det va skönt endå och jag tror att det kanske behövdes.. =)

Ikväll bär det av hem till mamma för att äta våfflor... Blev såå sugen igår när jag va nere på ica och dom stod och gräddade... Skulle precis köpa 2 paket när jag kom på att jag har ju faktiskt inget våffeljärn..Tur att mamma bor nära... Hahaa*

Börjar komma in i en känsla just nu som jag med åren har lärt mig att kontrollera, så måste säga att det är riktigt skönt att jag inte har något inplanerat nästa helg för då kan jag verkligen ta det lugnt tills vi ska till Gbg... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback