Hur svårt kan det vara..

Försenad/Inställd i morse igen.. Jag blir tokig... Hur svårt kan det vara ?? OK om det händer någon gång då och då men det är fan minst 1 gång i veckan den där 561 inte kommer som den ska.. 3 stationer ?? Hallå ?? Eller är det så att busschauffören är så jä-la trött att han/hon inte orkar gå upp till första turen ??
Dax att maila SL och klaga lite...

Kom iallafall fram till jobbet ca 45 min försent (jarmo kunde inte vänta på mig i Norrtull så fick åka komunalt hela vägen och självklar passade ingenting in) , första som händer är att jag håller på att trilla när jag ska kliva över den stora snöhögen vid grinden som ingen tänkt på att skotta bort så det va bara att ställa sig och skotta. Medans jag står där kommer en av killarna i huset och tar över och jag börjar kasta salt.. så nu är det så fint så.. Får se hur länge det håller...

Tror dagen kommer att flyga iväg idag, en del att göra.. Är onsdag = min centrum dag, ska växlas pengar, hämta kläder, hämta post osv osv...

Vad kvällen har att erbjuda det vet jag inte riktigt än.. Sitter i valet och kvalet... ;0)




Ibland är det ganska kul när man verkligen vet hur saker och ting kommer bli.. Inte ett dugg förvånad om man säger så..Hahaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback