Orange

Ser att mitt mobil inlägg om att jag åkte till ögonakuten igår inte kom med, bara det vad jag fick av läkare..
Blev iallafall ivägtvingad av min chef igår eftermiddag till St: Eriks ögonakut... Nu sitter jag här med mina droppar och kan säga att det rinner hej villt i ögat och svider en hel del.. Men förhoppningsvis blir det bättre..

Igår när jag mötte upp Sara för att kolla på matchen så började hon skratta... Hahaa* du matchar ju med färgerna på Gais kläder.. Tydligen hade jag stora oranga ringar runt ögonen... KONSTIGT ATT FOLK HAR STIRRAT PÅ MIG.... Nettan trodde att jag hade en taskig sminkning... Bara att springa in på toaletten och tvätta bort, dock fick jag inte bort allt, men bjuder på att se lite rolig ut.. =)
En fråga bara!!!  - Varför säger inte läkaren att dropparna hon hällt i ögonen är färgat ??

Sitter iallafall på jobbet nu och har en del att ta tag i då det är ny månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback