peppar peppar

Skumt att bara ett av mina 2 inlägg kom med.. Kanske kommer flera gånger senare.. Hahaa* Skulle inte bli helt förvånad om jag säger så.. =)

Sitter iallafall i soffan nu efter mycket om och men.. 6 ggr har jag fått bytt proppar idag.. Proppen till spisen gick 4 och huvudsäkringen gick 2.. Tror iallafall att jag fått förklaringen varför nu.. Jag ska ha 25w proppar och inte 15 som satt i.. Eftersom det här började för ca 1 1/2 vecka sedan känns det som att någon har jävlats med mig och snott min propp och satt in en 15 istället.. Har ju endå bott här i över ett år och det har aldrig hänt förut och ALLA i huset har ju tillgång till huvudsäkringarna..
Bytte även den i köket från en 10a till en 16 och efter det har det fungerat bra...

peppar, peppar ta i trä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback