Roligt

Dagen idag har verkligen gått superfort.. Vad jag har gjort vet jag inte riktigt men vet iallafall att jag inte riktigt hunnit med det jag tänkt mig men har iallafall gjort det viktigaste.. =)

Fick påminnelse på några fakturor idag och när jag skulle ringa och be om kopior på fakturorna så va det lilla Johanna som svarade.. =)
Trevligt, trevligt.. Vet ju om att hon jobbar där men det är aldrig hon som har svarat innan.. Dock va det lite roligt innan vi kom fram till att det va vi som pratade.. Hon lät inte riktigt som jag är van vid och hon tänkte nog inte att det var just jag Natalie som ringde..

- O.M det är Johanna
- Hej det är Natalie, är det Johanna ?
-Ja
- Johanna ?
- Johanna A...
- Hej Johanna det är Natalie, Nattis..
- Heeeeeeeeeej, shit jag blev lite nervös där och undrade vad det
va för skum person som ringde och började fråga vem jag va.. Hahaa*
- Ja jag va inte riktigt säker heller på om det va du

Nä nu ska jag försöka ta tag i det jag inte hunnit gjort än så har jag iallafall gjort lite av det.. =)


Ikväll blir det promenader med hunden, bubbelbad och DALLAS.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback