6 av 8 =)

Funderar faktiskt på att förflytta mig till sängen.. Men känns faktiskt lite halvruttet att gå och lägga sig nu när jag har semester och kan vara uppe hur länge jag vill.. Men vad tjänar jag på att sitta här och göra ingenting, då är det ju bättre att ligga i sängen OM jag skulle somna.. Och jag har ju faktiskt bäddat nya lakan ikväll.. ;0)

Hmm gjorde precis en sak som jag egentligen inte alls vet varför jag gjorde.. Hahaa* Får vi se hur det blir, om jag har tur blir det ingenting.. Men kände, man måste ju våga.. Hehee*

Har insett att idag har det gått 8 hela dagar och av dessa 8 dagar har jag klarat mig i 6... Det tycker faktiskt jag är väldigt bra..Visste ju att det inte skulle funka på kryssningen så är faktiskt nöjd med resultatet... ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback