Äntligen =)

Det har bara tagit sisådär 6-7 år men nu är det gjort.. Har äntligen kommit på ett system så vi slipper vårat faktureringskartotek i fortsättningen. Tror faktiskt att det kommer bli skit bra. Känner mig väldigt nöjd faktiskt.. =)
Kommer väl vara lite rörigt i början men så är det ju alltid med nya saker. Men nu kan man iallafall se på datorn om det är glömt att skriva kort. Och tror inte att det kommer bli lika lätt att tappa bort korten heller. Nu sitter dom ju där dom sitter.
Tänk vad man kan komma på när man är hemma och är sjuk och kommer tillbaka till jobbet och ser hur rörigt det är. Hahaa*
Jag har ju BARA mig själv att skylla då jag har allt i huvudet och aldrig skriver ner det, då är det ju svårt för folk att veta hur man ska göra. Men nu tror jag att det ska bli lättare, gäller bara att jag blir bättre på att anteckna när något händer ;0)

Nu är denna arbetsdag slut och jag ska bege mig till sumpan för att möta upp mammsen. Vi har lite ärenden att utföra. Blir en snabb visit hos brorsan oxå för att hämta bilnycklar. Får man pussa lite på Knådden. Men blir inte allt för mkt då Linda och Elliott är sjuka. Hoppas inte att det va jag som smittade dom i söndags, men det tror jag inte då jag hade käkat pencilin i 5 dagar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback