Något stämmer inte

Usch jag vet inte vad det är med mig.. Något stämmer inte iallafall..

* Trött alla timmar jag är vaken, endå sover jag ca 11 timmar per natt.. Är ute och promenerar på dagarna för att få luft och vakna till liv men det hjälper inte
* Har konstant huvudvärk
* Ont i kroppen
* Halsen börjar krångla
* Snorig och täppt
Vill egentligen bara ligga och sova och göra ingenting..
Mamma tyckte att jag skulle ta mig till läkaren för att kolla om jag har brist på något och det kanske inte är en sån dum idé..

Nu ligger jag iallafall nerbäddad med en varm kopp the i handen, ljus överallt och tycker faktiskt lite synd om mig själv.. Men om jag känner mig rätt kommer jag nog somna närsom helst.. hahaa*


Kommentarer
Postat av: camela

SVININFLUENSAN! In i karantän med dig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback