Skitsnack

Hoppas att allt löser sig för det måste vara jobbigt att gå och vara irriterad på allt och alla hela tiden.
Det är tråkigt att allt som händer händer via snack... Jävla skitsnack som går från mun till mun och från varje person det går till ändras storyn så när det kommer fram till den inblandade stämmer inte hälften.. Alla snackar men ingen tar reda på egentlig fakta.. Det skrivs allt för mycket på nätet och folk missuppfattar, skaffar sina egna uppfattningar och börjar dömma och lägga sig i direkt.. Men jag är trött på detta nu, det känns som att det har gått för långt och jag orkar verkligen inte bry mig mer så från denna mun kommer det inte komma något mer iallafall..
Mitt senaste år har varit perfekt, jag har träffat mkt nytt folk och vi har haft riktigt kul, men samtidigt tror jag inte att jag har varit med om ett år som detta som innehållit så mkt skitsnack bakom ryggen på folk som detta...
Hoppas iallafall bara på att alla vänner är/kommer bli lyckliga..Även ni som en gång i tiden va mina vänner..


Kommentarer
Postat av: angelica

Bra skrivet nattis, som du VET och säkert läst så har jag exakt samma uppfattning som du!! Jag är inte arg eller sur på dej så du vet;) för jag hoppas och tror inte du valt någons sida eller snackar skit..du är nog för smart för det hoppas jag!! tack för dina mess då o då om lucas det glädjer mig, du måste träffa honom snart!!!om du undrar så tog jag bort dej från facebook men inte bara du utan även micke,liza,matte mfl men det ENDAST för att jag inte vill ha mer missförstånd! Men ta det inte personligt för vi kommer inte sluta höras för det!!=)i hope! allt bra då??kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback