Superettan nästa ?

Ytterligare en dag då jag verkigen inte gör ett skit.. Sov till strax innan ett (men det va ganska trevligt iofs), nu har jag precis ätit lunch och sitter här i min soffa som jag oftast gör..Funderar på om jag ska ut på en promenad.. Men avvaktar lite för är det så att jag ska till Micke ikväll kan jag gå dit eller iallafall till Jakan, är det så att jag inte ska dit tar jag en långpromenad ikväll istället... =)

Insåg precis att jag fick hem en film för några dagar sen.. "Ghost" med Patrik Swayze.. Lite läskigt..för nu är han ju verkligen ett spöke.. Vet att jag beställde filmen för ett tag sen men den har varit restnoterad fram tills nu.. Det va hans ande som skickade den..

Usch börjar insé att detta har varit en ganska meningslös semester..Visst är det skönt att slippa gå till jobbet, men att bara sitta hemma kanske inte är såå kul.. Alla andra jobbar ju..Men samtidigt får jag ångest över att jag snart ska jobba igen.. JAG VILL INTE...

Gårkvällen va trevlig, dock hade jag hoppats på bättre resultaT, vi hade verkligen chansen att knappa in lite men det är nog bara att inse SUPERETTAN HÄR KOMMER DJURGÅRN..


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHA ja super ettan jippi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback