Riktigt dåligt

Jag klarar verkligen inte av att sitta hemma själv hela tiden.. Jag måste ha saker att göra.. Att sitta hemma varje dag/kväll får mig att må dåligt... Riktigt dåligt... Tror nog att dom flesta av mina vänner vet att jag inte vill sitta hemma själv om kvällarna, speciellt inte nu när jag gjort det så mkt sista tiden..
Nu kommer det till saken att jag verkligen försöker att göra saker.. Jag hör av mig till folk, jag kommer med förslag på vad man kan göra, etc etc  ja jag försöker verkligen men jag känner inte riktigt att jag får något gensvar..
Folk hör inte av sig tillbaka, folk svarar inte, man bestämmer att man ska höras senare etc etc och jag börjar tröttna på att det alltid är JAG som är den som hör av mig..
Känns som att jag varje dag trakaserar folk och frågar om dom vill hitta på nått som endå alltid slutar med att jag sitter hemma själv..
Så nu skiter jag i det här.....
.......................................................................
.............................................................
................................................

Trött på att vara den som alltid ställer upp men blir bara pissad på tillbaka...


Och min kväll ikväll gick åt skogen.. skulle gjort som jag tänkt från början och åkt och gått på
bio själv och inte bestämma med någon som inte dyker upp.. och sen att man inte ens kan svara på om man
vill med eller inte det köper jag inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback