Jouranmälan

Vilken dag säger jag bara.. Inte att det har varit så mkt men det har varit krångligt...
Trodde jag hade allt under kontroll och det skulle kännas bra att gå från jobbet med allt undanröjt men icke sa nicke.

Sen i onsdags kväll har inte vi haft något varmvatten. Gjorde en felanmälan men då va det försent för att dom skulle kunna komma igår så dom va här i morse och vi har fortfarande INGET varmvatten. Ringde till killen som va här i morse och han hade gått för dagen och sa - Jag är tillbaka på måndag.
Hallå, jag har ett hus med massa folk, jag kan inte vänta tills på måndag. Folk vill ju duscha.
Nu har det tagit mig över 1 timme att få tag på en jour som kan tänka sig komma hit för inga hittar våran fastighet i deras jouravtals system. ??
Endå ringer jag till samma jour killen som varit här jobbar på. Skumt skumt.
Nu har jag iallafall lyckats få hit några så om några timmar borde det vara varmvatten i huset.
Men det är sjukt, ska det ta över en timme för att göra en felanmälan ?

Där sprack alltså min planering med att få undan allt. Har iallafall fått undan det viktigaste så det jag har kvar kan jag ta på måndag. Bara några leverantörsfakturor.

Nu är iallafall denna jobbiga arbetsvecka över. Inte jobbig fysiskt men väldigt psykiskt både hit och dit.. Phuu.. Så nu blir det hem och bädda ner sig i soffan framför förhoppningsvis en bra film.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback