Köttfärs

Sådär då är jag mätt och belåten. Blev en köttfärsröra.. =)
Köpte storpack köttfärs därför det blev lite köttbullar. När jag rullat och rulllat ett tag tröttnade jag så blev det ett par pannbiffar oxå.. =) Ibland är man hurtig.. Hahaa*

För övrigt så väljer jag att vara tyst från och med nu för då har jag inget sagt.. Jag gör det jag ska...
Kan säga att det går framåt iallafall.. =) Hahaa*

Nu gäller det att hålla sig vaken för kl 22.45 landar bror med familj och då är det jag som ska stå där och vänta.. Undra hur pigg man är i morgon.. Men får träffa lillknådden iallafall så känns som att det kan vara värt det... ;0)

Nu är det dax för "Flickan som lekte med elden"


Kommentarer
Postat av: Mariusastri

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback