Helgen

Haft en bra helg med trevligt sällskap...
Fredag hemma hos Fia och Mange, trevligt trevligt, då dom bor som dom gör blev det så att man blev kvar över natten...
Gårdagskvällen blev inte som det va tänkt men vi hade det trevligt endå.. ;0) löste saker ganska bra.. hahaa*
Nu sitter jag ute i Västerhaninge hos Robins föräldrar med han och Becca... Becca och jag ska planera lite inför midsommar i morgon och sen blir det grillning på kvällen.. =)

Har en del saker att ta tag i under veckan så får se hur jag hinner få tid till allt men det löser sig nog.. Vet ju hur det va innan jag åkte till Sweden Rock.. Hade hur mkt som helst att göra en hade hur mkt tid som helst kvar innan.. Hahaa*

Nu ska jag vara lite social...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback