Liten sammanfattning

Även fast jag haft en kanonvecka så måste jag säga att det är skönt att vara hemma...

* Jag får sova i MIN säng
* Jag kan duscha när jag vill, hur länge jag vill
* Jag har en fräsch toa att gå på (fast dom flesta har iofs varit helt ok förutom doften)

Hade tänkt att verkligen sova ut idag men har fått nya grannar under veckan som håller på att renovera i lägenheten så det gick ju sådär för samtidigt klippte dom gräset utanför mitt fönster.. Skönt uppvaknande man fick.. =)

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna vecka men tror att det räcker med KANON.

* Bra sällskap
* Bra musik
* Mkt skratt
* Kanongrannar

Ska definitivt dit nästa år igen.. ;0)

Tänkte skriva en liten sammanfattning av allt roligt som hänt sen.. Finns en hel del om man säger så... ;0)

Nu håller jag på att tvätta upp allt för även om jag inte använt det så luktar det sunkigt, ska även ta tag i och fixa lite saker.. Redan kommit en bit men har kört fast.

Kanske ska ta och fixa lite mat, hmm ravioli ?, vita bönor ? eller kanske nudlar ??
Nä jag tror jag går ner till Ica och handlar något istället.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback