Sol sol sol

Haft en kanondag idag ute i solen.
Jag, Daniel och Elliott åkte ut till Bro och farsans kolonilott och där va vi hela förmiddagen och bara njöt.. =) Sol och varmt så passade på att sola lite.. Mys mys.. + att det blev en hel del jordgubbar från jordgubbslandet... ;0)

När jag kom hem blev jag lite rastlös och satt på balkongen och hade tråkigt när Tezz från SRF hörde av sig och undrade om vi kunde mötas upp så det va bara att bege sig till Jakan där hon och jag tog två kalla i solen.. =) Trevligt trevligt.. ;0)

Funderar på om jag kanske ska ta och komma i säng i lagom tid idag, hmm.. ja ja vi får se hur det blir med det..

I morgon upp till Fam Eriksson på förmiddagen för att kolla på det nymålade huset och sen äta lite lunch och sen på eftermiddagen blir det in till stan för att fixa lite.. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback