Bättre än inget

Haft en bra dag idag som jag hoppas slutar ännu bättre.. Just nu ser det bra ut 2-1 till DIF men är 15min kvar att spela så allt kan hända..?

Efter jobbet idag mötte jag upp mamma i Kista för att äta middag och jag kan säga att det blev lite mer än mat. Kom hem med hårfärg, 2st nagelack och 3st linnen.. =) Alltid något...

Precis suttit och gått igenom alla mina papper som jag behöver för deklarationen och jag tror jag har hittat det jag behöver, men f-n vilken oordning jag har. Måste verkligen sätta mig och ta tag i det där någon dag..
Trevligt iallafall att man får tillbaka lite men hade förväntat mig lite mer.. men men bättre än inget iallafall... =)

Nä om man kanske ska ta och koncentrera sig på matchen lite nu... 10 min kvar... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback