Home =)

Sådär då va man hemma igen efter en kanon helg i Götet.. =)
Började lite jobbigt då jag fick världens migrän anfall och gick och la mig vid halv nio i fredag, i lördags satt huvudvären fortfarande i men det blev aldrig den där jobbiga och sen efter ett tag gick det över helt.. =) Va lite orolig där att det skulle förstöra helgen men icke sa nicke....

Det va första gången på ganska länge som jag såg alla tre perioderna i hockeyn, hahaa* dock missade jag några mål då man stod och babblade en hel del, men men..
Fotbollen va helt ok trots förlust och jag tror nog att detta kan bli en bra säsong...

Efter matchen igår blev det middag på Hard Rock Café och efter det blev det slapp på Hotellet..

Dagen idag började men en ordentlig hotellfrukost och sen en promenad till Centralstationen.. =)

ikväll ska jag inte göra ett skit utan bara vara.. =)
ett varmt bad är nästa att stå på schemat... :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback