Ihjälgasad

Resan hem gick bra, höll dock på att bli ihjälgasad ute på parkeringen.. Snäll som man är ska man hjälpa en stackars man som sitter fast med bilen att putta på den och jag kan säga att det va allt annat än hälsosamma avgaser som kom från den bilen (inte för att det finns så hälsosamma avgaser men ni förstår). Där stod jag kvar med snö upp till knäna i ett svart rökmoln när bilen väl släppte.. Hostar ganska fint nu måste jag säga.. :S

Nu ska jag se till att få i mig lite mat sen blir det spa, har fått tillbaka mina ansiktsmasker och bodyskrubben som jag lämnat hos Micke och Johanna... ;0) Köpt lite nya saker idag oxå som jag ska testa.. Hoppas på att känna mig pigg och fräsch när jag är klar.. =)
Idag börjar Desperata Husfruarna oxå.. Treeevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback