Naken ?

Sovit riktigt bra inatt och nu ligger jag i min säng och slöar.. Lite ångest då solen skiner ute men tror jag kommer få massor av sol då jag ska ut på havet.. =)
Sitta på däck och dricka öl och njuta... Lovely... ;0) Känns som att det va ett tag sen sist...

Måste tvätta idag och jag hoppas verkligen att det hinner torka innan det är dax att bege sig för annars får jag helt enkelt springa om kring naken på båten, men vem vet det kanske är ganska skönt... ;0) Förstår inte hur jag kunde glömma att tvätta igår.. Men är väl så att jag har för mkt fritid nu för att hinna tvätta... Hahaa*

Nu ska jag skaffa mig kraft att röra mig upp ur sängen och ta mig ner till Ica och sen upp till mamsen.. Hon har ont stackaren..

Kommentarer
Postat av: Karlvanja

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback