Trött på detta

Det finns inget rätt eller fel i detta utan detta är hur JAG känner det, så ingen ska döma någon utifrån mina tankar och känslor förutom mig...




Jag är inte mer än människa och har inga problem att stå för eller be om ursäkt om jag har gjort något fel, men då vill jag ju gärna veta att jag har gjort fel oxå.. Inte så lätt att veta när ingen säger något till en...
Men ärligt... Är det verkligen bara jag som gjort fel ??
Jag gör ett misstag sen är jag världens hemskaste människa medans andra kan göra vad som helst...

Tro mig, jag försöker verkligen bli hel igen men det är väldigt svårt när saker runt omkring dyker upp hela tiden och detta pga av att folk valt att vara tysta istället för att prata med mig.. Vissa saker sårar mer i efterhand än om man får veta direkt...

Folk som känner mig vet hur jag fungerar, folk vet att jag gör ALLT för människor jag bryr mig om...Att jag t o m oftast prioterar andra före mig själv..
Därför gör det så ont att höra att det känns som att jag styr och ställer, förstör, överdriver när det egentligen handlar om att jag bara bett om lite respekt och ärlighet...
Är det verkligen för mkt begärt ??

Jag hamnade i en situation jag verkligen inte trodde jag skulle hamna i, något som inte fick hända.. Något som det så mkt pratats om, och tror mig jag ville verkligen inte hamna där... Hatar mig själv för det varje dag..
Men jag hamnade där och hade hoppats på lite stöd för att det skulle lösas på bästa sätt..

Nu är hela den här situationen något som jag i min vildaste fantasi inte trodde skulle hände och själva grejen som orsakade den har väl inte så mkt med saken att göra längre utan mkt annat som har hänt på vägen..

Jag är trött på att må skit, jag är trött på att gråta, jag är trött på att folk tycker synd om mig, jag är trött på att vara ensam (van att ha folk omkring mig hela tiden) men detta har verkligen tagit hårt på mig och detta pga att det är ett upprepande moment i mitt liv och jag förstår inte varför...


VARFÖR HÄNDER DETTA ALLTID MIG ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback