Vad är det för sjuk värld vi lever i ?

Just nu känns det verkligen som att all skit händer samtidigt.. Sista månaderna har varit tunga (och då inte bara för mig).. Det är sååå mkt skit och tråkigheter som drabbat nära och kära.. =(
Man sitter nästan bara och väntar på vad mer som komma skall... =(
Vad är det för sjuk värld vi lever i egentligen ??
Saker sker så fort, allt ändras från en dag till en annan, man mister någon man bryr sig om på en dag, vänner blir ovänner bara pang bom,  folk börjar tjaffsa för fullt och oftast om skitsaker, folk blir sjuka hit och dit...

Är det inte så att man egentligen borde bry sig mer om dom man har nära, tycker om och bryr sig om och sluta tjaffsa hit och dit för i morgon kanske dom inte finns längre.

Jag vet bara att när det gäller mig så trivs jag inte alls med den här situationen jag befinner mig i nu... tror aldrig jag har kännt mig så ensam som nu och jag försöker verkligen lösa saker men får inte riktigt den responsen jag hade hoppats på... vet inte riktigt mer vad jag ska göra...

Jag saknar allt det jag hade för ett tag sen och jag hoppas att jag på något sätt kan få tillbaka en del av det en dag..

Jag älskar och bryr mig om mina nära och kära till 120% (om inte mer) och därför gör det så ont i mig att det är så mkt tjaffs och tråkigheter runtomkring..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback