Trodde verkligen att jag skulle kunna sova...

Trodde verkligen att jag skulle kunna sova bra inatt och känna mig bättre, men mitt mående går verkligen som en bergochdalbana. Hade en dröm inatt och nu känner jag mig helt tom igen. Drömde att folk gick bakom min rygg och inte höll det dom lovat och allt kändes så sant. :( Det här handlar ju bara om att JAG måste lita på folk och inte måla upp det värsta. Alla är inte svikare och många håller det dom sagt. Men har man blivit sviken och utnjytjad några gånger är det svårt. Just nu behöver jag det stödet, respekten och ärligheten jag blivit lovad så kommer allt gå mkt bättre. Jag saknar den glada, spralliga tjejen jag va för några veckor sen och vill bli av med den jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback