American Pie

Jag vet inte vad det är men allt känns bara konstigt...
Samtidigt som jag är pigg så har jag världens huvudvärk, svettas, fryser och mår lite halv illa...

Har lite tankar inför kvällen men vet verkligen inte alls om jag är sugen eller orkar..
Bästa vore kanske att bara sitta hemma men endå får jag ju ångest, för att bara vara hemma kommer jag ju vara hela dan idag..
Jaja vi får se hur allt utvecklas...

Har precis sett klart "American Pie presents Beta House"..
den va väl sådär.. Känns som att dom gjort några American Pie filmer för mkt nu.. Hahaa*

Funderar på ta en snabbdusch och sen bädda ner mig i soffan igen och starta upp en ny film..

Kommentarer
Postat av: Singel i Storstan

Det låter som en lightversion av det jag hade igår. Hoppas det inte blir värre...

Postat av: Laci3183

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-05-11 @ 10:12:57
URL: http://laci3183.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback