Funderar och funderar

Jag har fortfarande beslutsångest över hur jag ska göra ikväll.. Samtidigt som det skulle vara skönt att bara vara hemma så vill jag samtidigt hitta på något..
Men känns endå som att saker och ting blir så komplicerade i vissa stunder.. Hmm.. sa att jag skulle höra av mig framåt 18 med ett besked..
Kanske gör så att jag bara kör in folket till stan och sen åker hem för då hinner jag ju göra lite av både ock.. Hitta på något + att bara vara hemma.. Och sen är det ju bara för dom att slå en pling sen när dom vill hem och är jag vaken får jag väl åka in till stan och hämta dom..
Hmm finns fler allternativ, men har en stund på mig att tänka lite.. =)

Tänk att saker ska vara så komplicerade.. Hahaa' Vilka problem man har egentligen.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback