Helt slut

Oj vilken dag.. är helt slut..
Iallafall så är jag precis hemkommen från en överraskningsmiddag på Patricia för Johanna som fyllde år..
Mkt trevligt va det men skönt att redan vara hemma.. =) Pigg och nykter eftersom det va jag som körde.. =) (börjar komma in i det där med att vara fyllechaffis nu)...

Det va bara att åka hem från jobbet. slänga sig in i duschen och sen 40min senare bege sig in till stan igen för att hämta blommorna till Johanna som va förbeställda.. Blev en fika med Eva innan Danne och Tessan kom och när vi va på Patricia kom även Anna-Karin och sen 30min senare kom Micke och Johanna... Hon blev lite förvånad men jag tror hon va nöjd och glad.. =)

Nu är det sängen som gäller för mig så man är pigg och allert i morgon när KjelleMannen skall fira sin 30års dag.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback