DIF-AIK

Sådär då va det avklarat.. Årets första match och årets måste på en och samma gång.. Derbyt hemma...
0-0 blev det och hellre det än torsk...
Synd bara att avsparken förstördes av en massa idioter.. Och då menar jag både AIKare och DIFare...
Om nu fotbollsförbundet har gjort om reglerna när det gäller bengaler och rök så kanske det är dax för klubbarna och supporterföreningarna att göra samma sak ??? Bli lite hårdare... Visa vem som bestämmer...

Matchen i sig va väl inte så mkt.. Mer AIK där, mindre DIF där men mest DIF i slutet.. Bra räddning av AIK målvakten.. Men som sagt, hellre 0-0 än torsk.. ;0)

Annars så va det mest ångest över allt.. Jag mår fan inte OK.. Det är nått strul med mig och min mage...
Kramp på vägen till Funkan så jag nästan vände och åkte hem, men sen tänkte jag, ALLSVENSK PREMIÄR och min chans att träffa lite folk.. Så jag fortsatte.. Väl på plats va det OK (när jag satt stilla) men inte f-n träffade jag något folk.. Det va JAG och PERSONALEN... Nada Mas... Hahaa*
Sen när jag började röra mig hem började det igen.. Min mage... kramp och det rinnner (varsegod tyckte ni behövde informationen) så nu blir det lite yoghurt sen får vi hoppas på att jag mår bra i morgon... Spanska ni vet.. Tisdag...

Så God Natt och önska mig lycka till.. Orka vakna och behöva springa inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback