Inlines

Idag blev det äntligen Inlines.. =)  (1 vecka sen sist pga av allt regn) och det var så skönt, men visst kändes det i benen..
Nu sitter jag med en kopp kaffe i ena handen och ett glas smoothie i den andra och har precis kommit ur duschen.. tänkte slappa lite innan det är dax att bege sig till Eva och Norberto för lite söndags lunch/middag och om vädret tillåter blir det en promenad efter maten..


Idag är det match och nu måste vi f-n få 3 poäng.. Detta funkar inte längre...
Sara, Jeanette och dom andra hejar åt mig och jag kommer heja så mkt jag kan härifrån.. Kom igen nu grabbar...





Och bara så ni vet, jag funderar på att ta tillbaka solen nästa vecka, kanske kan tänka mig att dela med mig men har inte riktigt bestämt mig än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback