Me encanta huevos =)

Här nere tycker folk att ja äter mkt ägg (äter typ varje dag) och det pratas om att det inte är bra för kolesterolen etc etc...
Min "massör" sa även till mig att jag skulle dra ner på äggätandet till iallafall varannan dag och efter det har Eva och Norberto varit på mig...

Efter mkt om och tjat så tyckte Norberto att jag skulle följa med honom och göra ett test...
Sagt och gjort, igår när jag vaknade gick jag direkt till afärren utan att äta något sen begav sig jag och Norberto till apoteket för ett blodprov och kolla mitt kolesterolvärde (bara ett stick i fingret så inte så farligt).. och efter ca 1 1/2 minut fick jag mitt svart... HELT NORMALT... Så nu kan jag äta mina ägg utan problem...
Tjii fick dom.. Hahaa*

Qué puedo decir ?? Me encanta huevos... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback