Nattisdag

Ni kan ju gissa om idioten va glad igår kväll ???
När han väl blev tyst började andra folk fira så då satte han igång igen..

Skärtorsdag idag och det mesta är tydligen stängt.. Eva och Norberto sla bort till några bekanta idag så jag bestämde mig för att ta lite sovmorgon... vad händer ??? Självklart vaknar jag vanlig tid...
Nu har jag iallafall legat och dragit mig fram tills nu...
Regnar idag igen (vad har vi lärt oss av detta ??, åk aldrig till spanien under påsken för det regnar typ alltid) så tänkte nog faktiskt ta en slappardag nerbäddad i sängen framför en film..
Köra en Nattisdag helt enkelt med inpackningar och skrubb och sånt.. =) Me Like..
Ska nog även passa på att städa lite, bara för att lixom...
Men först.. FRUKOST... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback