Thai

Idag kom det ett paket till mig...
Min älskade mamma hade skickat ner lite Santa Maria Thaikryddor (går inte att få tag på här nere, och om man väl har hittat något är det svindyrt) så ikväll blir det Thaimat.. =)
Haft tigerräkor i marinad hela eftermiddagen och nu håller min Thairätt på att koka ihop sig.. =) Doftar underbart.. Mums... =)
Gjort det lite extra starkt mot vad jag brukar men det är bara för att jag ska få ut dom sista basskelusskerna ur kroppen.. =)

Annars har jag haft en bra dag.. Va riktigt skönt nere på stranden.. Blev 1- 1 1/2 timme, tyckte det räckte..
1: Jag är fortfarande inte riktigt 100
2: Vill inte bränna mig

Nu blir det till att fixa naglarna medans grytan kokar sen blir det till att njuta.. ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback