Saknar

Kom inte så mkt längre än lunch och matshopping... Fastnade hemma med tvätt och lite sånt..
Så kläningen får vänta tills nästa vecka helt enkelt.. ;0)

Inte så bra väder idag heller.. Visst det är varmt men väldigt molningt.. Tydligen ska det regna i morgon oxå ( = inga inlines i morgonbitti för blir glashalt på strandpromenaden) men lika bra att ta det dåliga vädret nu för nästa vecka när älskade Becca kommer då SKA det vara sol och varmt, det har jag bestämt.. =)
Ska bli så sjukt kul att hon kommer, även om det bara är för några dar... Men saknar min vän ;0) Massor
Saknar alla mina vänner...




Va som sagt och matshoppade idag, precis som alla lördagar och kände då för att unna mig lite rosévin och hittade detta.. Smakade faktiskt helt OK..




Kostade 0,95 Euro... = 8,31 SEK... Helt ok faktiskt eller vad säger ni ??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback