Som vanligt vid denna tid sitter jag på tå...

Som vanligt vid denna tid sitter jag på tåget mot Västerås och precis som igår är jag typ ensam på tåget.. Då jag inte har någon platsbiljett gick jag på första vagnen och tog första bästa plats där jag kunde sitta och åka framåt.. När konduktören kommer säger hon. Ursäkta men du vet att du sitter i 1:A klass va ?? Ser du inte att det är heltäckningsmatta på golvet ?! Åååå vad dum jag är som inte tänkte på det.. Heltäckningsmatta... Så var tvungen att backa 3 stolsrader.. Löjligt.. Okej om tåget hade varit fullt.. Jaja, jag sitter lika skönt förutom att jag har en plastmatta under fötterna..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken fin blogg du har :D Älskar bakgrunden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback