Va faktiskt över förväntan hemma så kändes...

Va faktiskt över förväntan hemma så kändes bra att komma hem :) Nu är det verkligen jag hemma.. BARA jag.. ;0).. Sååå skönt.. Det är mkt nu som händer och det är inte roliga saker.. Är det inte det ena så är det det andra och det är inte bara mig det handlar om.. Bästa sättet för mig att hantera sånt här och få fundera i lugn och ro är att vara ute och promenera.. Så i morse blev det en promenad till tåget.. Det är inte jättelångt men tar endå ca 30 min så alltid något.. Har en jobbig dag idag.. Börjar 11.30 men går inget tåg som passar till det så får åka nu vilket gör att jag är framme vid 10.. Jättekul.. Sen slutar jag 21.00 men då går inget tåg förens 21.53.. Kul att åka hemifrån kl 8 och komma hem 23.45... Men men bara några dagar kvar sen blir det Stockholm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback